Opřete se o nás i v online světě

Vždy bychom se měli sami sebe ptát:

„Je daná věc něčím, co mohu, či nemohu ovlivnit?“

- Epiktétos, Enchiridion

Není to poprvé ani naposled, kdy čelíme krizové situaci. Není to poprvé ani naposled, kdy se nacházíme v situaci nejistoty spojené se strachem. Nevíme, jak věci dopadnou, navíc máme na jejich průběh jen omezený vliv. Můžeme udělat svou část povinností a řídit se pokyny Světové zdravotní organizace. Můžeme pomoci lidem okolo nás. Trápit se však věcmi, s kterými nic nezmůžeme, k ničemu nevede. Důležité je přijmout skutečnost takovou, jaká je, a soustředit se na to, co můžeme ovlivnit. Víme, že emoce jsou často nakažlivější než virus. Proto vznášíme následující návrh:  

Dodržujme opatření, udělejme, co můžeme, a zbytek času investujme do vzdělání. zlepšení. přemýšlení. péče o naše vztahy.

Čelili jsme řadě hrozeb v minulosti a všem úspěšně. Věříme, že stejně úspěšně budeme čelit i této. Vzhledem k času, který řada lidí stráví doma, jsme se rozhodli pro aktivní reakci. Začali jsme nabízet všechna naše hlavní školení v online formě.

Říká se, že „štěstí přeje připraveným“. Na výzvy online školení se připravujeme dlouho. Opravdu dlouho. Zhruba posledních 15 let. V lednu tohoto roku jsme odškolili online 10 % všech našich kurzů. Víme, že máme technologie, kapacity a především zkušenosti na to, abychom nástrahy online světa zvládli. 

Naším pilířem je profesionalita. Víme, jak je pro účastníky náročné věnovat pozornost online aktivitě, když o ni soutěží tolik různých podnětů. Máme proto unikátní zázemí, inovativní technologie a promyšlenou strukturu kurzů, abychom tento boj vyhráli, abychom dělali online školení, která lidi baví.

Co se vaši zaměstnanci u nás mohou naučit?

Zvládat nejistotu

Poslední doba nám připomíná, jak obtížné může být v přítomnosti nejistoty uvažovat, jednat a myslet. Tento kurz pomáhá účastníkům výzvy spojené s nejistotou zvládat.

Nakládat se svým časem

Doma i v práci může být čas naším největším nepřítelem nebo skvělým partnerem. Tento kurz pomůže účastníkům, kteří dají přednost partnerství.

Kriticky myslet

Občas je řešení na dosah. Stačí jen změnit perspektivu a nahlédnout věc z nového úhlu. Jak na to se účastníci dozví na tomto kurzu.

Jak se o sebe postarat

Ve světě plném požadavků, nároků a výzev je občas těžké najít si čas sám pro sebe. Abychom však mohli pomoci druhým, musíme nejdříve pomoci sobě. Tento kurz účastníkům poradí „jak“.

Prohlídka jednotlivých školení

SEBEVĚDOMÁ KOMUNIKACE V OBTÍŽNÝCH SITUACÍCH
Smyslem kurzu je osvojit si principy efektivní komunikace za použití technik „já jazyka“,aktivního naslouchání a principu zájmu-respektu-řešení. Cílem kurzu je také připravit účastníky na zvládání konfliktních a vyhrocených situací. Při řešení konfliktů pomáhá dobrá znalost situace a problému. Cílem je účastníky naučit, jak ustát komunikačně obtížné situace, jak jim předcházet a jak nalézat společná řešení. Účastníci budou vedeni k uvědomění, že emoce jsou součástí našeho jednání a není možné je úplně od rozumu odstřihnout. Naučí se, jak takové emoce kontrolovat a jak se nenechat vyvést z míry a dosáhnout win-win řešení, které je výhodné pro obě dvě strany.
Více informací
MISTREM VYJEDNÁVÁNÍ
Cílem kurzu je prohloubení a zlepšení vyjednávacích schopností a dovedností – osvojení si nových metod a technik a jejich rozvinutí směrem k dosažení dohody. Účastníci se naučí, jak se na vyjednávání připravit, jak přistupovat ke každému individuálně, jak rozpoznat jeho potřeby a jak identifikovat a pracovat s vyjednávacím rozpětím a správně argumentovat. Bude probrán celý proces vyjednávání a jeho vhodné uzavření. Účastníci se naučí ovládat taktiky a strategie vyjednávání a prakticky si vyzkouší jejich použití. Kurz je výrazně prakticky zaměřen na reálné situace vyjednávání, se kterými se účastníci běžně setkávají ve své praxi. Procvičením těchto praktických situací získají účastníci větší jistotu při reálných jednáních a situacích, kdy musí s protistranou řešit problematické situace a vyjednávat o podmínkách.
Více informací
SOUHRA PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA
Anglický výraz work-life balance je o rovnováze práce a života. Udržet však poměr 50:50 se každému z nás daří jen do určité míry. Můžeme dávat přednost jedné z nich, nebo třeba obě tyto životní sféry propojit. Jak lze dlouhodobě vyvážit práci a osobní život tak, abyste se na obojí dokázali těšit, a přitom od jednoho neutíkali k druhému? Školení se zaměřuje na vyvážení pracovní a osobní sféry. Účastníci se naučí sladit obě sféry, což povede ke zvýšení jejich celkové spokojenosti. Součástí kurzu je i téma kontroly času, syndromu vyhoření a zvládání obtížných stresových situací i v podobě relaxací. Účastníci též hledají možnosti, kde je jejich studnice energie, jak být v zaměstnání stále efektivní, ale nezanedbávat tak sám sebe a svou rodinu. Nakonec budou účastníkům představeny mobilní aplikace a nástroje, jak vlastní work-life balance udržovat.
Více informací
ČAS JAKO POMOCNÍK V KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ
Hlavním smyslem kurzu je zvýšit pracovní a osobní efektivitu a účinnost zúčastněných. Kurz se zaměřuje na dovednosti související s efektivním plánováním času. Účastníci analyzují své využívání času, hledají dysfunkce, které jim brání být efektivní. Účastníci se dozví, jaké jsou principy, metody, způsoby a nástroje pro zvládání času a proč je důležité plánovat. Účastníci si vyzkouší, jakým způsobem uspořádají svůj čas, identifikují své hlavní problémy a příčiny neefektivní práce s časem a formulují lepší způsoby zvládání času a své efektivity. Zabývají se též osobními bariérami, překážkami a prací na jejích odstraňování. Účastníci se dozví o moderních trendech v time managementu a jejich aplikaci do již zavedených technik a metod. Výcvik bude probíhat formou skupinových cvičení a diskuzí, řešení modelových situací a příkladů z praxe za aktivní interakce účastníků. Z kurzu odcházejí s jasným plánem, který zvýší jejich osobní efektivitu a povede k větší pracovní i mimopracovní spokojenosti.
Více informací
INTEGRACE A BUDOVÁNÍ VZTAHU
Cílem kurzu je pochopení důležitosti role manažera a komunikace s novým zaměstnancem v průběhu adaptace s cílem vybudovat dlouholetou loajalitu. Školení se zabývá integrací nových zaměstnanců jako důležitou součástí firemního vzdělávání. Věnujeme se jak metodám a přístupům, tak tématu adaptace nových zaměstnanců v různých formách a principech, které je třeba při adaptaci dodržovat, aby byla úspěšná, rychlá a efektivní.
Více informací
JAK BÝT ÚSPĚŠNÝM LEADEREM
Na školení se naučíme, jakým způsobem motivovat své podřízené, co je motivuje a demotivuje, jak pracovat s různými typy lidí a na co konkrétní podřízení slyší. Dozvíme se, jaké jsou role manažera a jaké styly vedení existují. Dále se budeme věnovat zpětné vazbě, jejímu významu a efektivnímu podávání pochvaly i kritiky. Dalším tématem je řízení výkonu společně s hodnocením podřízených. Naučíme se, jak efektivně hodnotit, jak se připravit a vést hodnotící rozhovor. Osvojíme si též práci s problematickými typy zaměstnanců při hodnocení.
Více informací
JAK ZVLÁDAT S NADHLEDEM PRÁCI POD TLAKEM
Hlavním smyslem kurzu je zvýšit pracovní a osobní efektivitu a účinnost zúčastněných. Kurz se zaměřuje na dovednosti související s efektivním plánováním času. Na školení analyzujeme své využívání času a budeme hledat dysfunkce, které nám brání být efektivní. Dozvíme se, jaké jsou principy, metody, způsoby a nástroje pro zvládání času a proč je důležité plánovat. Vyzkoušíme si,jakým způsobem uspořádat svůj čas, a identifikujeme hlavní příčiny neefektivní práce s časem. Budeme se zabývat též osobními bariérami a překážkami a pracovat na jejich odstraňování. Výcvik bude probíhat formou skupinových cvičení a diskuzí, řešení modelových situací a příkladů z praxe, a to s aktivní interakcí účastníků. Z kurzu budete odcházet s jasným plánem, který zvýší vaši osobní efektivitu a povede k větší pracovní i mimopracovní spokojenosti.
Více informací
TÉMA DLE VAŠEHO PŘÁNÍ
V případě potřeby jsme schopni v krátké době a vysoké kvalitě vytvořit školení dle Vašich požadavků. Extrémní situace vyžadují extrémní nasazení. My jsme na to připraveni. Přesvědčte se sami.
Kontakt pro více informací
A NABÍZÍME TOHO O MNOHO VÍC...
Podívejte se na katalog všech našich školení a pojďme probrat, zda lze školení provést v online prostředí.
Zobrazit katalog

Co nás v online světě odlišuje?

Kvalitní online školení s sebou nese řadu technických výzev. Díky průběžné digitalizaci během let a řady zkušeností s video přenosy konferencí, streamováním a nahráváním vlastních kurzů jsme na tyto výzvy připraveni.

K našim školením používáme 3 kamery s televizní režií, což vede k maximální kvalitě a interaktivitě.

Naši zasedací místnost jsme přestavili na plnohodnotné studio a získali jsme tak, především v „českých vodách“, nevídaně kvalitní zázemí.

Co nám bude krýt v průběhu školení záda?

Profesionalita  Připravenost Bezproblémovost

„Dobrý lektor naživo nemusí být nutně dobrý v přenosu. S profesionálním týmem a televizní režií je však vždy mnohem lepší.“

Jak obvykle online školení vypadá?

Před školením

Na školení

Po školení

Pošleme účastníkům na míru vytištěná skripta ke kurzu.

Začneme osobním přivítáním, vzájemným představením se a navozením patřičné atmosféry.

Účastníkům pošleme vizitku s tím nejdůležitějším ze školení, kterou mohou mít kdykoliv při ruce.

Dodáme účastníkům digitální podklady, s kterými se budou moci předem seznámit.
Uvedeme účastníky do podoby, jak bude kurz vypadat, představíme pravidla spolupráce v online prostředí.
Zjistíme zpětnou vazbu a názory účastníků, na kterou pohotově zareagujeme.
Poskytneme účastníkům virtuální kurz, kterým si mohou projít před samotným školením.
Naše přednášky jsou proloženy modelovými situacemi, soutěžemi a diskuzemi, aby se účastníci nenudili.
Účastníci dostanou navazující materiály v podobě online kurzů, e-mailů a tiskovin, aby si jednou naučené měli možnost osvěžit.  

A jaká máme v online světě čísla?

natočených videí
přes 0
virtuálních kurzů
přes 0
zhlédnutí
přes 0 milionů

PhDr. František Hroník

Zakladatel Motivu P

„Nácházíme se ve složité situaci. Čelíme řadě změn, kterým jsme nikdy předtím nečelili. V menší míře jsme však na podobnou situaci s Motivem zvyklí. Nejistotě jsme čelili s nástupem internetu, nejistotě jsme čelili během dvou finančních krizí. Vždy jsme situaci zvládli a pomohli k jejímu zvládnutí i našim klientům. Věřím, že teď tomu nebude jinak. Uděláme pro to vše.“

Zkušenosti našich zákazníků

Mezi naše spokojené klienty patří

Kontakt

IT Helpdesk

+420 773 911 999

Martin Jelínek

+420 777 668 475

E-mail

filip@motivp.com

Studiové přenosy s sebou nesou řadu nástrah. Jsme na tyto nástrahy připraveni, máme po ruce vždy podpůrný tým, který je připraven jakýkoliv problém ihned vyřešit. Jednoduše věříme, že udělat víc se vyplatí.

Copyright ©2020 agentura Motiv P s.r.o. Všechna práva vyhrazena.