Filip

váš asistent náboru

Kdo je FILIP
a s čím vám pomůže?

Systém FILIP je vaše pravá ruka při náborovém procesu.

Vystupujeme v roli odborného partnera a zároveň v roli asistenta manažera v náboru. Děláme vše pro to, abychom převzali některé manažerovy povinnosti a on se tak mohl soustředit jen na nejvhodnější kandidáty.

Budeme vědět, kdo vám reaguje na pracovní inzeráty a vy podle toho můžete měnit znění inzerátů nebo cílit kampaně a lépe se rozhodovat, kde inzerci zobrazit.
Zjistíme, co potřebujete vědět, abyste si mohli snadno porovnat odpovědi všech kandidátů a na základě získaných dat se rozhodnout, na které kandidáty se soustředit dál.

Nábor založený
na datech

Jaké ukazatele sledujete při náboru?
Jak měříte, jestli je váš nábor efektivní?

Některé firmy sledují i specifické informace:

Není to málo?
A jsou to ty nejdůležitější informace?

Tato data navíc neměříte vy sami, ale sleduje je za vás náborový systém.

Tato konkrétní fakta vám pomohou případně přizpůsobit inzerát tak, abyste zaujali vhodné uchazeče.

Zvažovali jste i tato data?

4

MotivP Quantum

V rámci projektu MotivP Quantum zdokonalujeme náborové procesy. Například standardizujeme modelové situace, které mají v náboru široké využití.

Někdy i zdánlivá maličkost může hrát v efektivitě výběru zásadní roli. Systém FILIP proto zajišťuje spravedlivý náborový proces založený na datech.

Systém FILIP vám pomůže sledovat nejen již zmíněná data, ale i mnohá další. Například kompetence kandidáta.
#komunikace #asertivita #vyjednávání

Přečtěte si více informací o projektu MotivP Quantum.

Na jaké pozice
je asistent vhodný?

Přestože jej lze využít při náboru na jakoukoliv pozici, je FILIP, asistent náboru, ideální pro pozice, které obsazujeme pravidelně a často. Mezi takové pozice patří třeba vedoucí prodejen, pokladní, skladníci, asistenti, recepční a podobně.

Díky individuálnímu a profesionálnímu přístupu zabezpečíme, aby si i neúspěšní kandidáti odnášeli
z náborového procesu pozitivní dojmy, a tím budeme pomáhat při budování dobrého jména vaší firmy.

Zajištujeme profesionální, jednotný a spravedlivý nábor

Pojďme společně tvořit, jak se bude mluvit o vašem náboru!

Nastavení pozice

Nejdříve si vše nastavíme – vy nám poskytnete informace o pozici a ideálním kandidátovi a my nastavíme kompetence, ověřovací skripty, schéma hodnocení a můžeme spustit náš proces.

6

Naše filosofie náboru

Chceme, aby každý kandidát zůstal naším zákazníkem a odcházel s pozitivním zážitkem.

Celý proces přizpůsobujeme vašim specifickým potřebám a přáním pro vaši maximální spokojenost

Selekce CV

Jakmile začnou přicházet reakce a životopisy uchazečů, můžete sledovat, jak rychle se všemi komunikujeme. Nejdříve si přečteme CV a motivační dopis, uchazeči poděkujeme a pokud splňuje vaše základní požadavky na vzdělání a případnou zkušenost, dostane od nás informaci, že mu brzy zavoláme a doptáme se na další informace, které vás zajímají.

7

Prescreening po telefonu

Následuje MotivP CALL. Podle skriptu (domluvíme se s vámi, co všechno má v hovoru zaznít) vedeme s každým uchazečem standardizovaný hovor.
Uchazeče také seznámíme se všemi podrobnostmi o pracovní pozici, které jim chcete sdělit, a ujistíme se, že by jim taková práce vyhovovala.

8

MotivP 15 online pohovor

V krátkém online pohovoru MotivP 15 kandidáty v rychlosti seznámíme se základními charakteristikami a požadavky pozice a ujistíme se tak, že je jim vše jasné. Součástí je i představení modelové situace z běžné praxe zaměstance na dané pozici a diskuze o správném řešení.
Z pohovoru pro vás následně napíšeme zprávu, ve které ohodnotíme, jak si člověk v konkrétní situaci počínal a jaké jsou jeho silné a slabé stránky. Tuto zprávu budete mít k dispozici. Následně zhodnotíme, zda uchazeče pozvat na pohovor k manažerovi.

9

Kromě pohovorů pro vás můžeme zajistit assessment centrum (AC), které nám díky standardizovaným modelovým situacím umožní měřit různé kompetence kandidáta podle vašich požadavků (orientace na dosahování výsledků, týmová spolupráce, prozákaznická orientace, schopnost vést ostatní…). Z AC vám následně připravíme individuální zprávy pro každého kandidáta a doporučíme, které uchazeče na pozici dále zvážit.

8

Předání nejvhodnějších kandidátů manažerovi

Ty nejvhodnější uchazeče seřadíme podle vašich kritérií a předáme vám všechno potřebné, rádi domluvíme pohovory, dáme vám je do kalendáře a ještě u uchazečů den před termínem ověříme, že s termínem počítají.

Proč firemní vzdělávání s MotivP

ico1

1500+

V oboru máme bohaté zkušenosti. Tuto práci děláme již 28 let a každý rok pořádáme více jak 1500 rozvojových akcí pro naše klienty v České a Slovenské republice.
ico2

Komplexní vzdělávání

U nás vzdělávání nezačíná ani nekončí dnem školení. Vnímáme ho jako komplexní proces, který trvá v čase před i po kurzu, a podporujeme ho našimi virtuálními kurzy, microlearningy, skripty a dalšími prvky.
ico3

Tým lektorů

Máme k dispozici zkušený tým lektorů pod vedením Františka Hroníka. Naši školitelé jsou připraveni nejen předat teoretické znalosti, ale také vést modelové situace a poskytnout praktické rady.
ico4

Systém FILIP

Filip je náš univerzální asistent. Jedná se o spojení našeho vlastního systému a lidského prvku tak, abychom zajistili co nejlepší komunikaci a administrativu.

Rádi vám připravíme školení na míru

1 (Malý)

Příručka

Tým metodiků pro vaše zaměstnance vytvoří příručku, která bude obsahovat užitečná cvičení.
2 (Malý)

TV Studio

V našem TV studiu jsme schopni rychle reagovat na vaše potřeby, natočíme video pozvánky na akademie. Minutové shrnutí důležitých bodů ze školení a mnoho dalšího. Točíme krátká vzdělávací videa na dané téma.
3 (Malý)

VIRTUÁLNÍ KURZ

Na různá témata připravujeme i online kurzy, které slouží jako teoretický základ. Online kurz můžete pro svůj tým zakoupit i samostatně.

Pojďme se pobavit o spolupráci, vyplňte prosím formulář

Těšíme se na spolupráci

4 (Malý)
PhDr. František Hroník
zakladatel společnosti MotivP

Filip z MotivuP

tel. / mobil
e-mail

+420 773 911 999
filip@motivp.com