Kdo je FILIP
a s čím vám pomůže?
Systém FILIP je vaše pravá ruka při náborovém procesu.
Vystupujeme v roli odborného partnera a zároveň v roli asistenta manažera v náboru. Děláme vše pro to, abychom převzali některé manažerovy povinnosti a on se tak mohl soustředit jen na nejvhodnější kandidáty.
Budeme vědět, kdo vám reaguje na pracovní inzeráty a vy podle toho můžete měnit znění inzerátů nebo cílit kampaně a lépe se rozhodovat, kde inzerci zobrazit.
Zjistíme, co potřebujete vědět, abyste si mohli snadno porovnat odpovědi všech kandidátů a na základě získaných dat se rozhodnout, na které kandidáty se soustředit dál.
Nábor založený
na datech
Jaké ukazatele sledujete při náboru?
Jak měříte, jestli je váš nábor efektivní?
- Kolik vám přišlo životopisů.
- Jak dlouho vám trvalo, než jste pozici obsadili.
- Jak rychle vám kandidáti na inzerát zareagovali.
Některé firmy sledují i specifické informace:
- Kolik se na pozici přihlásilo mužů a kolik žen.
- V jaké věkové kategorii se přihlásilo nejvíce uchazečů.
- Jakého vzdělání jsou přihlášení uchazeči.
Není to málo?
A jsou to ty nejdůležitější informace?
Tato konkrétní fakta vám pomohou případně přizpůsobit inzerát tak, abyste zaujali vhodné uchazeče.
Zvažovali jste i tato data?
- Jaké bylo počasí v den, kdy jste zveřejnili nabídku?
- Jaký den v týdnu jste zveřejnili nabídku?
- Jaká je nezaměstnanosti v daném regionu?
- Jaká je míra inflace v době zveřejnění nabídky?
- Jaké události se konají v daném regionu?

MotivP Quantum
V rámci projektu MotivP Quantum zdokonalujeme náborové procesy. Například standardizujeme modelové situace, které mají v náboru široké využití.
Někdy i zdánlivá maličkost může hrát v efektivitě výběru zásadní roli. Systém FILIP proto zajišťuje spravedlivý náborový proces založený na datech.
Systém FILIP vám pomůže sledovat nejen již zmíněná data, ale i mnohá další. Například kompetence kandidáta.
#komunikace #asertivita #vyjednávání
Přečtěte si více informací o projektu MotivP Quantum.
Na jaké pozice
je asistent vhodný?
Přestože jej lze využít při náboru na jakoukoliv pozici, je FILIP, asistent náboru, ideální pro pozice, které obsazujeme pravidelně a často. Mezi takové pozice patří třeba vedoucí prodejen, pokladní, skladníci, asistenti, recepční a podobně.
Díky individuálnímu a profesionálnímu přístupu zabezpečíme, aby si i neúspěšní kandidáti odnášeli
z náborového procesu pozitivní dojmy, a tím budeme pomáhat při budování dobrého jména vaší firmy.
- Tvoříme autorské modelové situace s přesným zacílením, inovujeme koncepce a modely standardizujeme.
- Knihami zakladatele naší firmy Františka Hroníka se řídí mnozí zprostředkovatelé výběru zaměstnanců dodnes.
- Vše připravujeme na míru pro konkrétní pozici a firmu. Nastavíme průběh i hodnocení podle vašich potřeb.
- Využít můžete i našich osvědčených schémat. Standardizace, přehledné grafy a tabulky jsou samozřejmostí.
- Garantujeme důvěrnost a ochranu osobních údajů. Jsme držiteli certifikátu ISO 27001.
Pojďme společně tvořit, jak se bude mluvit o vašem náboru!
Nastavení pozice
Nejdříve si vše nastavíme – vy nám poskytnete informace o pozici a ideálním kandidátovi a my nastavíme kompetence, ověřovací skripty, schéma hodnocení a můžeme spustit náš proces.

Naše filosofie náboru
Chceme, aby každý kandidát zůstal naším zákazníkem a odcházel s pozitivním zážitkem.
Celý proces přizpůsobujeme vašim specifickým potřebám a přáním pro vaši maximální spokojenost
Selekce CV
Jakmile začnou přicházet reakce a životopisy uchazečů, můžete sledovat, jak rychle se všemi komunikujeme. Nejdříve si přečteme CV a motivační dopis, uchazeči poděkujeme a pokud splňuje vaše základní požadavky na vzdělání a případnou zkušenost, dostane od nás informaci, že mu brzy zavoláme a doptáme se na další informace, které vás zajímají.

Prescreening po telefonu
Následuje MotivP CALL. Podle skriptu (domluvíme se s vámi, co všechno má v hovoru zaznít) vedeme s každým uchazečem standardizovaný hovor.
Uchazeče také seznámíme se všemi podrobnostmi o pracovní pozici, které jim chcete sdělit, a ujistíme se, že by jim taková práce vyhovovala.

MotivP 15 online pohovor
V krátkém online pohovoru MotivP 15 kandidáty v rychlosti seznámíme se základními charakteristikami a požadavky pozice a ujistíme se tak, že je jim vše jasné. Součástí je i představení modelové situace z běžné praxe zaměstance na dané pozici a diskuze o správném řešení.
Z pohovoru pro vás následně napíšeme zprávu, ve které ohodnotíme, jak si člověk v konkrétní situaci počínal a jaké jsou jeho silné a slabé stránky. Tuto zprávu budete mít k dispozici. Následně zhodnotíme, zda uchazeče pozvat na pohovor k manažerovi.

Kromě pohovorů pro vás můžeme zajistit assessment centrum (AC), které nám díky standardizovaným modelovým situacím umožní měřit různé kompetence kandidáta podle vašich požadavků (orientace na dosahování výsledků, týmová spolupráce, prozákaznická orientace, schopnost vést ostatní…). Z AC vám následně připravíme individuální zprávy pro každého kandidáta a doporučíme, které uchazeče na pozici dále zvážit.

Předání nejvhodnějších kandidátů manažerovi
Ty nejvhodnější uchazeče seřadíme podle vašich kritérií a předáme vám všechno potřebné, rádi domluvíme pohovory, dáme vám je do kalendáře a ještě u uchazečů den před termínem ověříme, že s termínem počítají.